مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین
وب سایت رسمی مرکز علمی کاربردی ورزش وجوانان استان قزوین

 

طی هماهنگی بعمل آمده رئیس مرکزعلمی کاربردی ورزش و جوانان جناب آقای احمدپور با مدیریت محترم هنرستان دخترانه  معمارپورسرکارخانم شریفی ، دانش آموزان این هنرستان جهت شناسایی مرکز،ازفضای آموزشی و امکانات آن بازدیدی بعمل آوردند.آقای احمدپور ضمن خوش آمد به اعضای حاضر توضیحاتی درخصوص مرکزعلمی کاربردی و معرفی رشته ها و..... به دانش آموزان محترم ارائه دادند.

 

 

در اوایل اردیبهشت ماه سال جاری ،آقای احمدپور رئیس مرکزعلمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین به همراه استاد ملکی نژادیکی از اساتیدبرترمرکزدرخصوص شناسایی و ایجاد رشته های جدید،درهنرستانهای ورزش دخترانه معمارپورو پسرانه ارزش جهت ارائه و تکمیل فرمهای نظرسنجی که در آن به رشته های گوناگون ورزشی از جمله پزشکیارورزشی ،تغذیه ورزشی،حقوق ورزشی و خبرنگاری ورزشی اشاره داشت،حضور یافتندتا باتوجه به بررسی اولویتها،درخصوص ارائه رشته های جدیدتصمیم نهایی را اتخاذنمایند.آفای احمدپورضمن معرفی این رشته هادرمقطع کاردانی و کارشناسی ،اظهارداشتند که ما دراین برهه زمانی بااستقبال فراوانی روبروشده ایم و بسمت آینده روشنتری قدم خواهیم گذاشت که البته این حرکت منوط به کمک و همکاری مسئولین محترم ذیربط استان درخصوص معرفی هرچه بیشتراین مرکزبه همگان خواهدبود.

سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, :: 13:55 ::  نويسنده : دانشگاه
 مناسبت میلاد مولای متقیان حضرت علی (ع) و گرامیداشت مقام معلم مراسمی در روز پنج شنبه مورخ 94/2/10 در سالن اجتماعات مرکز و با حضور جمعی از اساتید ، ریاست مرکز و میهمان ویزه جناب آقای محمد مهدی یعقوبی قهرمان المپیک و جهان برگزار گردید. در این مراسم  ضمن خوشامد گویی ریاست مرکز به میهمانان با اهداء لوح سپاس و جوایز از اساتید مرکز تقدیر بعمل آمد.
.
     
       
  

   
     
                     

 

سه شنبه 26 خرداد 1394برچسب:, :: 13:54 ::  نويسنده : دانشگاه

 

    دانشجوی گرامی دروس ارائه شده در حذف و اضافه به شرح ذیل می باشد:

    فیزیولوژی انسان دوشنبه ها ساعت14-12
    کارورزی 2 ویژه دانشجویان ترم4
    فیزیولوژی ورزشی دوشنبه ها ساعت 12-10
    اندیشه اسلامی 1 دوشنبه ها ساعت 16-14

    دانش خانواده وجمعیت دوشنبه ها ساعت 18-16
    مستندسازی پنج شنبه ها ساعت 12-10
    اخلاق حرفه ای پنج شنبه ها 10-8

   حرکات ورزشی اصلاحی جمعه ها10-8 ویژه دانشجویان رشته فوتبال

                                    
 
                                  
 
                               
 
                              
  
                               
 
باتوجه به اهمیت و نقش وجایگاه ورزش های همگانی در غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان، اولین جشنواره ورزش های همگانی مراکز آموزش علمی کاربردی استان (جام من محمد (ص) را دوست دارم) و با میزبانی مرکز علمی کاربردی ورزش و جوانان در رشته های فوتسال-طناب کشی -دارت- شطرنج -دو ومیدانی -تنیس روی میز و باحضور 8تیم متشکل از 200نفر ورزشکار و با مراسم افتتاحیه در سالن ورزشی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) و با حضور مسئولین اداره کل ورزش و جوانان -رؤسای هیأت های ورزشی و رؤسای مراکز علمی وکاربردی برگزار گردید که در ابتدا آقای مجیداحمدپور سرپرست مرکز علمی وکاربردی ورزش وجوانان بعنوان میزبان مسابقات ضمن خیرمقدم و تشکر از حضور میهمانان بر ضرورت توسعه ورزش دانشجویی در مراکز علمی کاربردی استان تأکید نمود و در انتها با رژه تیم های شرکت کننده مراسم به پایان رسید.ضمناً مسابقات هم اکنون در رشته های فوق درحال برگزاری می باشد. 

                                               

 

                                     

 

                                      

                                         

                                       

صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 ... 10 صفحه بعد

درباره وبلاگ


این وب سایت متعلق به مرکزعلمی کاربردی ورزش وجوانان استان قزوین میباشد.----رئیس دانشگاه جناب مجیداحمد پور
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دانشگاه جامع علمی کاربردی ورزش و جوانان استان قزوین و آدرس vj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: